• FEESTBAND KINK

FEESTBAND PARTYBAND KINK VOOR IEDER EVENEMENT|FEEST EN BEDRIJFSFEEST

Feestband KINK live on stage

Feestband KINK waarom ? Deze partyband richt zich voor 100% op het feest en dansbare feest repertoire. De beste dance en party hits van toen en nu, alles up tempo en dansbaar. KINK is een allround coverband met een ontzettend breed feest repertoire. KINK zorgd ervoor dat altijd de positieve opgewekte stemming erin blijft. Feestband KINk staat garant voor een echt high level feestgehalte.

Boek partyband KINK direct voor je prive feest en openbaar feest|evenement

Feestband KINK altijd feest en positieve energy!

Feest met feestband KINK

Door heel Nederland in alle provincie’s en op alle locatie’s is feestband KINK te zien. De meest uiteenlopende feesten en partijen. KINK speelt Nederlandstalige feestmuziek, nooit te plat altijd van muzikaal niveau. Allroundband KINK kiest deze muziek altijd zeer zorgvuldig uit. Uiteraard KINK de meest recente engels talige hits uit de de top 40 hitlijsten. Feest band KINK no time to sit down!

Feestband KINK is zelf ook altijd in voor een feest. Het zit al ingeworteld in de KINK muzikanten. Feest is er met de paplepel ingegoten. KINK feest er zelf ook vaak op los on stage en zijn niet te houden. De liefde voor de muziek en de passie zijn grenzeloos. De commerciële kant om te spelen voor het publiek is ruimschoots aanwezig. Dit wordt vaak meteen opgepakt door het publiek en werkt zeer aanstekelijk. Feestband KINK feest, de kwaliteit blijft hoog, goed spel en super muzikaal.

Party time met live band KINK!

Feestband KINK op elk feest

Feesten en partijen. Feestband KINK is inzetbaar op de meest uiteenlopende feesten en evenementen. Waar feest moet zijn is feestband KINK inzetbaar. Boek KINK rechtstreeks bij bandleider Jeroen. Jeroen is de manager gitarist en bandleider van KINK. Jeroen neemt altijd uitgebreid de tijd en is zeer goed bereikbaar en 100% professioneel en 100% van de tijd achter de schermen bezig om alles perfect te laten verlopen.

Feestband KINK reserveren of boeken of wil je meer weten? Bel met 06-30397952 of stuur een e-mail naar info@coverbandkink.nl

Blijf met Feestband KINK volgen via social media

Volg Feestband KINK op Facebook, Twitter